Duktig idiot..

Duktig jag varit på att blogga, håller ni inte med? Haha... Men har typ haft fullt upp hela helgen! På fredagen så sov jag hos Frida med Rasmus också , igår så kom några killar till henne också så vi hade typ "filmkväll" haha, sen drog dom hem vid typ 2 tiden eller nått, det var ju trevligt, vaknade vid 12 skulle igentligen varit ute ur huset vid 11 haha, så Jaa... Men är på väg hem nu, ser galet ofräsch ut och har cp ont i huvudet .. Trevligt? Nej.. Så när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mej i soffan. Ses! Puss!


Kommentarer
Postat av: saga husberg

tack! :D flex sports club i farsta!

2011-12-18 @ 15:53:46
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0