...

När livet suger och man bara vill dö, då vet man att man nått botten.. då vet man att det igentligen inte kan bli sämre, men det är så jävla svårt att ta sej upp igen. Jag är där just nu, längst ner, på botten. Jag vill tillbaka till sommaren, då jag var så äckligt jävla lycklig och ingenting i världen kunde stoppa mej! men sen kom han och rasade ner allt... Han är ett stort jävla misstag i mitt liv, men han har gjort mej starkare. Jag kommer aldrig tacka honom för att han gjort det här mot mej, aldrig. För allt han gjort är fel, även fast han gjorde mej starkare.
Jag är fortfarande kvar på botten, fortfarande längst ner och jag kan bryta ihop ibland, även fast jag verkar så jävla stark utifrån, för ni som tror att jag är det har så jävla fel.
Man kan inte riktigt säga att livet är som en bok, för i en bok finns det alltid en liten förklaring på vad som kommer hända men det finns det inte i livet, det finns ingen förklaring, inget facit, ingenting. I livets bok får man ta ord för ord, mening för mening.
Så när du ligger längst ner på botten, med mej och massor av andra, så passa på att läs nästa mening, och försöka klura ut vad som händer på nästa sida. Jag vet det är svårt, inte ens jag klarar det, men försök, för ditt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: E.

Du vet att jag finns. <33

2011-12-15 @ 17:24:27
Postat av: fridaaa

finns föralltid<33

2011-12-15 @ 20:54:07
Postat av: Louise

Riktigt skön header ;)

2011-12-16 @ 12:44:59
URL: http://loisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0