Första inlägget.

jadu, hur ska man börja, jag är Tintin född 23 februari 1998, vilket ni ser i presentationen. Jag hade en blogg innan med en av mina kompisar, men jag ville inte blogga där längre utan jag ville ha full kontrol över min egen blogg, om ni fattar vad jag menar? men den här bloggen kommer handla om mej, mitt liv och allt sånt där. Jag lever väl ett ganska normalt liv kan man säga, jag är inte über rik, jag är depp lite då och då, jag är lycklig lite då och då, jag är pretty dålig i skolan, men jag överlever. Jag har världens bästa vänner och är olyckligt kär i världens störta idiot.
så ja. Tänkte förklara kategorierna lite:
Dagens låt, färg, humör, bild osv.
den är väl ganska uppenbar, men där lägger jag ut dagens låt och i dagens låt kommer jag förklara just varför den blev det. dagens färg, humör och bild är det likadant med.
Dagens outfit:
Det borde ni veta vad det betyder? jag lägger i varjefall ut en bild på dom kläderna jag haft underdagen.
Dagens lars & snygging:
Där kommer jag lägga ut en bild på en snygg person. och på dagens lars kommer jag göra ett helt inlägg om en lars helt änkelt.
Dagens citat:
Där lägger jag ut ett citat jag kanske tycker är bra, eller som passar in på livet just då.
Nytt i garderoben:
Där lägger jag in bilder på det jag köpt. ganska änkelt.
Fotografier:
Jag älskar att plåta, så där lägger jag upp bilder jag tagit.
Before i die:
Där lägger jag ut bilder på saker jag ska göra innan jag dör.
Det var väl typ alla? ja, typ, haha. men då vet ni lite om det. jag börjar blogga nu, haha?
men vi ses, puss!

Kommentarer
Postat av: agnes

ful ginger!!!!!

ginger borde utrotas!!!!!

jag är en häst!!!

jag hatar gingers!!!!!!

du är en fiskbulle!!!!!!

2011-12-06 @ 19:57:51
Postat av: dääni

yeey katt ;)<33 haha

2011-12-06 @ 20:07:03
Postat av: kattfisk

åhh nääjj än jinjer!!!!!!!!

2011-12-06 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0