*rubrik*

igår så drog jag på jullunch runt 12.. typ eller något sen efter deeeet drog vi till mormor och morfar och fixade något där, vet inte riktigt vad, haha, sen drog vi till ikea. Köpte lite grejer till mitt rum! shitt va grymt det kommer bli! så sjukt pepp på att fixa det nu! hohohoohoho! fick lite grejer igår också, typ bara saker jag verkligen behövde! :D sjukt bra ju! visar bilder på det jag fick senare. tror faktist jag glömde en påse hos mormor och morfar, smart tjej.. haha. Men idag så ska vi börja fixa med mitt rum, vi börjar med att riva ut allt och sedan fixa garderoben! det kommer bli så sjukt coooolt! men nu ska jag ta lite före och efter bilder ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0