Tysklaaaannnddd

Tjaa! Ni anar inte hur glad jag blev när jag ság att det fanns dator pá hotellet.. fast det finns inget á ni jag fár göra en sán där konstig sak över ett a istället, smart som jag är! Men.. vi har precis käkat frulle och ska snart upp till hotellrummet och fixa oss och sedan dra ut. VET NI VAD?!?!?! DET FINNS NUTELLA PÁ FRUKOSTEN!!!! NI FATTAR INTE HUR LYCKLIG JAG VART!!! Jag kommer lääättt leva pá nutella dom här dagarna..
Förövrigt är hotellet och hotellrummet jätte fint! verkligen! badrummet är hur fint som helst, stort badkar, fräch dusch och 2 handfat. jag har bara haft ett finare hotellrum 1 gáng innan och dá va det typ ett 5 tjärnigt hotell, sá det här säger man ju inte nej till.

Jag lovar er, ni kommer fá maaassaa bilder när jag kommer hem och jag kommer nog slänga in ett inlägg varjedag förhoppningsvis!

Känner verkligen hur osammanhängande den här texten vart men nu har jag lite brottom, máste upp och fixa mej!
Love too you guys!



Vi bor pá balkongen där det stár ''Hotel'' och det ligger apigt centralt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0