hehe...

Inte varit bästa bloggaren dom senaste dagarna om man säger så.. Men, jag är faktist en människa och jag har inte all tid i världen och eftersom att mestadels av min tid går åt till att komma ikapp i skolan så får ni stå ut!
Igår så drog jag hem direkt efterskolan sen kom frida vi typ käka pannkakor köpte godis och la oss och kollade på film, vi hann inte ens se klart första filmen.. trötta som fan var vi! haha, juste, visste ni en sak? Frida låter som the grudge när hon sover hahahaha.. så söt.
Men idag.. så stannar jag nog hemma sen blir det kanske fest ikväll, fast det beror på om jag är för trött eller inte.
Hoppas ni har haft en bra fredag/Lördag så ses vi! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0