Hiss/Diss


Äkta vänner. Det är helt sjukt hur underbart det är när t.ex jag nu har skadat armen, när man får sms från vänner som frågar hur man mår och allt, även fasten det inte är så seriöst. Eller när man mår dåligt men inte visar det, men ändå får frågan ''Mår du bra tintin..? ♥'' Och jag vill väll rikta in det där på några speciella personer, men ni vet vilka ni är så det behöver jag inte säga här.
Min familj. Det ända jag vill säga till er är Jag älskar er, mest av allt! ♥


Människor som spammar.. Alla har väll någon gång varit med om att en kille/tjej typ sitter och spammar, asså.. skriver typ heeeeela tiden så fort man är inne på facebook och om man inte är inne på facebook så smsar dom istället, jag avskyr verkligen det! och när man inte svarar skriver dom typ ''?????'' eller ''HALLÅ?!'' Man typ men snälla svarar jag inte vill jag inte prata med dej, simple as that.
Människor som inte kan skriva på svenska även fast dom är rena jävla svennar. Jag irriterar mej så sjuuuuukt på hobbyturkar (svennar som leker blattar) Är du svensk, skriv på svenska och inte typ ''Jalla bror abooo såg du katten eller värsta götten'' Jag irriterar mej på utlänningar som skriver så också, det är liksom.. prata ordentligt människor.
Sverigedemokrater. Seriöst? Varför skulle inte utlänningar få bo i vårat land? Det är inte ens säkert att DU är helt svensk, ingen är helt svensk och om man måste vara helt svensk för att få bo är får ju inte NI heller det, tänk efter innan ni säger något people. Och nu kommer säkert ni lagga pga det jag skrev över och nu skriver det här, men hur dom pratar har ingenting med vart dom får bo och inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0