orkar inte.

seriöst, det har gått en dag av skolan och jag har redan fuckat upp allt. Orkar verkligen inte gå upp 6 varje jävla morgon masa sej iväg till skolan sitta och plågas i 7 timmar och sen börjar allt om igen. fuck this.
Men okej, idag var ju första skoldagen och ja.. förklaringen finns ju över? vid typ kvart över 2 hade jag möte med morsan, kuratorn och lärarn. Efter det så drog jag och frida till ica och köpte lite gott och sen drog vi hem till mej och kollade på film.
Sjukt galet trött jag är! seriöst jag skulle kunna decka när som helst.. så ska ta bort sminket och sedan lägga mej i sängen och sova. vi ses förhoppningsvis imorgon babes! puss!
bild från julafton.

Kommentarer
Postat av: Duvetvemantarjag..

Finns alltid gumman. <3

2012-01-10 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0