rubrik osvosv

Ohnej! nu börjar statistiken sänkas igen! Jag måste verkligen ta tag i bloggen igen! Men nu när jag är nere i danmark så har jag så galet segt internet så det är nästan hopplöst att ens ta sig in på blogg.se, helt sjukt segt är det.
Men jag tänkte såhär, nu när internet är helt okej snabbt så gör jag massor av tidsinställda till dom dagarna jag är här, så behöver jag inte tänka jätte mycket på bloggandet. Smart chey.
Men förövrigt så har jag jobbat på en ny design, igen. Tänkte att jag kunde byta till den nångång, senare, eller nått, haha. Vart ganska nöjd med den så det blir nog ganska snart faktist.
Jaja, nu ska jag sätta mej och göra tidsinställda till er, puss!


Kommentarer
Postat av: Ruthgurd Luibin

HEJSAN JAG GILLAR INTE DIG k.bry

2012-01-04 @ 03:31:30
URL: http://gay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0