sådär ja.

Nu har jag äntligen gjort klart alla tidsinställda inlägg, dom är inte riktigt så roliga, men det är sånna där bilder som typ ''just girly things'' ''before i die'' och sånt. Det kändes helt enkelt enklast att göra.
Morgondagens planer blir att dra till tyskland och shoppa lite, men jag ska inte köpa något eftersom att jag sparar till en kamera, och jag vet, jag har redan en systemkamera men jag vill ha en liten som man kan ta med sig så att jag kan ta bilder till bloggen också. Fast jag vet inte ens om jag skulle gå runt med den på fritiden, vet inte om jag skulle orka det, men ändå! haha, men nu ska jag nog gå och lägga mej, är så sjukt trött! Man kan ju inte sova här eftersom att det är massa ungar som springer runt på morgonen, suck...
Men vi ses! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0