Shitt!

Det är verkligen skit svårt att blogga nu när skolan börjat! hinner inte på morgonen glömmer bort på dagen och sen när jag kommer hem är jag så jävla trött. Och statistiken har sjunkit så jag vet inte vad?! wtf liksom?! Måste verkligen bli bättre, jag lovar jag ska försöka blogga så fooort jag får chansen! Allt för er babes ♥
Men okej, utöver det så har jag varit i skolan och sen tog jag med lillebrorsan hem och precis när vi kommer hem möter vi mamma i dörren, följer med henne till willy's köper massa gott och nu har vi äntligen kommit hem och jag och mamma ska sätta oss för att kolla på lite tyger till mitt rum och sen hade jag tänkt att jag skulle hinna sätta mej och designa lite, men vi får se hur det blir! Det ska bli bättre bloggning, jag looovar! Men nu kallar maten!
Hoppas ni har haft en bra dag! puss!
Och mer än det finns det ;)

Kommentarer
Postat av: Maliken

Skulle du kunna tänka dig att ha sex?

2012-01-11 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0