Home sweet home.

Hello babes!

Ledsen för uselt bloggande, men jag har varken tid eller lust att blogga på vardagarna.
Men i måndags så mötte jag upp Frida och Agnes i stan vi gick runt lite, tog en glass, kollade affärer, osvosv.
Hittade lite saker faktist! Men det får ni se senare.
Sen igår så drog hela familjen in till farsta och kollade lite, hittade tyvärr inget då.. Men vi åt en trevligt ''middag'' och strosa runt lite :)
Imorgon är det simprov och jag panikar totalt! Jag vill verkligen inte visa mig i bikini för folk jag knappt känner.. Så det är lite fml.
Känner hur osammanhängande det där vart! Är galet trött. Seya!
Ni får lite bilder från i helgen sålänge!

Kommentarer
Postat av: emma

Superfin blogg! Bloglovin-byte? :)

2012-03-29 @ 20:25:19
URL: http://emmamartinalang.devote.se
Postat av: Alice fucking ENGLUND

Haha nääe fyfan vilka risiga bilder på mig!

2012-04-03 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0