Nágon rubrik sáhär.

Godmorgon mina änglar!

Igár sá var vi först och ákte nágon random bát, efter det vart vi dissad av en buss, sen tog vi báten tillbaka och gick nágon tunnel som gick undervattnet, ganska ointressant om jag fár säga det själv.. Men sen sá drog vi till världens största modeljärnvägar, svárt att förklara men det va feta coolt! kiruna fanns med där, ihihohihohihohihohohi, tufft.
Sen gjorde vi nágot jag inte minns vad det var och massa sánt trevligt.

Idag ska vi i varjefall shoppa! wiho! Det ända jag vet att jag ska köpa är ett par röda converse, det är typ den ända färgen jag inte har. hihihih. Men nu tror jag faktist att jag máste dra.
Vi hörs!
Love to you!



Sádär ság det ut, as ballt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0