Ny start!

Nu har jag organiserat om lite i kategorierna och bytt design för nu jävlar blir det ändringar här!
Kategorierna ser ut såhär:
Och alla med hjärta efter är ''grundkategorierna.'' Så som ni kanske ser så tog jag ''allt'' alltså att jag bloggar om både, Foto, Musik, Photoshop och Design. Resten av kategorierna är bara lite allmänt som kan va kul.
Och i och med det här så kommer jag bara blogga när jag har något att säga. Och inte då typ ''tjena bloggen, sitter och fikar med Emelie nu, hoppas ni har en bra dag, puss!'' Utan det kommer vara för det mesta genomtänkta eller bara bilder, kommer bli mer kvalité men dock mindre bloggning! Hoppas ni står ut ändå ;)
Så nu jävlar blir det ändringar i bloggen!

Kommentarer
Postat av: E

omg älskar din design<3333333333

2012-01-28 @ 10:04:57
Postat av: saraspencer

omen shiiiit vad fin designen blev !! ;O

2012-01-28 @ 10:57:04
URL: http://saraspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0