stan

Okej, förlåt för igår men hade ingen lust att blogga alls. Men i lördags så var jag och mamma i farsta och shoppa lite, hon köpte saker till mej för 2000 kr, fyfan vad bortskämd jag är.. kan visa vad jag köpte i ett inlägg lite senare.
Men sen på kvällen så mötte jag upp agnes och drog till wilma sen vid 12 tiden så kom frida, vi kollade film spelade, hoppade runt och hade allmänt kul! På söndagen så vaknade vi runt 2 skulle jag tro och sen vid 4 så drog frida och agnes hem medans jag och wilma ställde oss och gjorde en fet kladdkaka och käkade upp den, haha.. men vi låg inne och kollade på tv hela dagen sen på kvällen så kom fina mamma och hämtade mej och när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, rakade mej, tvätta håret, kroppsolja och allt sånt mys, sen när jag var klar med det så hade jag i en hårinpackning och ansiktsmask och satte mej och målade naglarna, sen efter typ 2-3 timmar kommer jag på att jag fortfarande har inpackningen och ansiktsmasken på så då tar jag bort den och satte mej och lirade lite wow med viktor, en allmänt mysig kväll om jag får säga det själv.
Dagens planer blir i varjefall att dra in till stan med Victora hon skulle typ lämna tillbaka några grejer och kolla på hollister och snäll som jag är så följer jag med, haha. Men det blir väl någon fika eller nått sånt också!
Men nu ska jag käka någonting och sen få tag på Victoria, puss!
Älskar dej världens finaste lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0