Tips till en bättre blogg.

1. Många bilder! Försök ha bilder i varenda inlägg! blir mycket roligare att läsa då!
2. Skriv ordentligt. Skriv inga slarviga inlägg utan lägg ner tid på det du skriver för det är ju inge kul att läsa typ ''Tja bloggen jag åt nyss, nu ska jag ut, hejdå.'' Ibland kan även jag göra slarviga inlägg men jag försöker att inte göra det.
3. Skriv ofta! Skriv ofta men inläggen måste vara väl skrivna!
4. Ha en fin design! Ha ingen slarvig dålig design som är gjord i paint eller picnik eller något sånt, det är inte alls kul med en blogg med sån design. Så ha en välgjord design!
5. Blogga om det du kan eller gillar! Det är inte kul att läsa en blogg som skriver om något som den personen inte har något intresse för, som om jag skulle sitta och skriva om djur, visst jag älskar djur och sånt, men jag är inte ett dugg insatt i det. Min blogg är dock okatigoriserad (Konstig stavning) så jag skriver om allt möjligt, men bara saker jag gillar/kan ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0