Morning.

Godmorgon sunshines!

Ligger i sängen just nu och chattar lite, messar lite, lyssnar på lite musik och allt sånt.
Ska snart städa rummet, visa det jag köpt och sen fixa mej och ikväll så blire avicii!
Vi ses där va? ;) Haha, men förlåt för att jag aldrig bloggade igår, orkade inte, lat som jag är.
Vi hade det skit nice i varjefall! Haha, ni vet att typ alla har tjejkvällar där dom typ käkar massa tjej-godis typ som nutella osv. och så sitter dom med ansiktsmask och kollar på efterblivna tjejfilmer, ni vet så? det är inte jag och frida, en person sitter vid datorn den andra ligger i sängen med sin mobil, vi käkar kakor som värsta grisarna och är allmänt efterblivna. Men det är nice det också :D haha!
Okej jag känner verkligen hur sjukt osammanhängande den här texten vart, men ni får stå ut, jag är trött.
Men vi ses senare!
Love to you guys!





Stackars frida fick agera som klädhängare åt mej :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0