seriöst..?

Folk som klagar på videon under, jag säger bara, töntar. Jag sa vad jag tyckte, jag bad inte om eran åsikt eller vad ni tyckte om videon? visst säg att jag leker fjortis eller är töntig, säg vad fan ni vill, men inte fan kommer jag bry mej ♥
__________________________________________________________________________
Inte orkat blogga idag, vart på allmänt bajs humör, varit arg, ledsen och allt sånt bajs. so yes!
efter skolan drog jag till wilma och färgade hennes hår i varjefall, det vart typ svart brunt, hon passa fett med bra i det! woho! Men nu ska jag lägga mej i sängen och chilla apa! puss!

Kommentarer
Postat av: sophie

hatar reklamen! Den är i vägen hela tiden när man ska läsa!

Kan du flytta på den? THANSK! :D <3

2012-01-19 @ 20:28:19
URL: http://sophieocarinas.blogg.se/
Postat av: matilda

tintin... du får vänta dig kritik när du har en blogg tyvär... men står helt på din sida men säger bara det...

2012-01-20 @ 18:53:49
URL: http://bum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0