Cozy..

God morgon finisar!
Igår hade jag och brorsan jätte mysigt. Så fort han kom hem så drog vi till willy's och köpte middag, vart en pizza att dela på och en varsin liten paj till efterätt, mums! Sen satte vi oss och kollade på film och käkade, sen nästan direkt efter maten somnade jag i soffan, var så galet trött efter igår!
Idag blir det hemma dag igen, tror jag håller på att bli sjuk igen, vill verkligen inte!
Men jag får hoppas ni får en toppen dag i varjefall!
Love to you!





Känner att den mesta handlar om mat just nu... :')

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad har du för planer denna veckan? :)

2012-03-26 @ 12:30:14
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0