Bilen

Sitter i bilen på väg till farmor och farfar har just släppt av Alice. Tänkte inte på att blogga igår, haha, men jag hade en trevligt kväll, jag och Alice drog på bio, fick gratis godis för att det var premiär :D lycka! Men efter det drog vi till min mormor och morfars lägenhet, var i ett stort behov av en mössa, haha... Men vi stannade där ett tag och sen drog vi och mötte pau och Pontus tror jag dom hette, trevliga grabbz, men vi typ träffa estelle lite snabbt också, tror det är så man stavar det i varjefall, men det var en trevlig kväll, vi typ aa, men sen drog vi till Max vid 11 tiden typ och sen hem, så det var en finfin kväll, Alice sov hos mej också. Om ni ville veta liksom? ;) haha, men nu börjar jag må illa! Haha seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0