woopwopp

nu är min garderob nästan klar! gaah, så awesome det kommer bli! kanske inte min dröm garderob, för den vet jag att jag inte kommer få förens jag flyttar ut ;) haha, men när hela rummet är klart så visar jag det! tycker ni att jag ska visa det i en video eller bilder?
Gissa vem som får pengar imorgon? jo jag! jag får 1500 kr i månaden och dom pengarna tar ju slut gaaaanska snabbt.. haha. Men imorgon så blir det nog att dra in till stan eller farsta och shooooppa! hoho!
Juste! så snart jag fixat mitt rum och allt sånt så kommer jag blogga bättre med mer bra bilder och sånt, har så fullt upp med skolan och rummet så att det är sjukt! så yes! ni får vänta helt enkelt ;)
Men nu ska jag chilla vidare.
Ni får lite gamla bilder här också, senhest som jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

video

2011-12-20 @ 00:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0