Bläblä

Internet dog så jag bloggar från mobilen istället, ska i varjefall gå och lägga mej nu, vill inte vara bajs trött imorgon.. Men vet ni vad jag kom på? Jag vill ha pojkvän... Seriöst, jag saknar verkligen någon man kan mysa med och allt sånt.. Den som ger mej en pojkvän får... En ko! Fett värt då ju?! Skulle lätt gjort det om ja inte varit så lat. Men nu ska inte jag babbla, imorgon är det skola, skjut mej, börjar med språk kl 8 skjut mej en gång till... Jaja, jag måste få betyg i allt så nu jävlar! Haha, men vi ses imorgon babes, puss!

Bjuder på en osminkad bild..


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en fin fin tisdag!



Allt bra med dig!

2012-01-10 @ 08:38:51
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0