sjukaaaaaan

Blir nog ingen skola idag heller, drar in till akuten och checkar min arm, om det inte är något fel på den blir det skola, annars... vet jag inte... haha.
Men ja, så ni vet det liksom och inte tror att jag är död, liksom AAAAH JAG ÄÄRR DÖÖÖÖD. Ni fattar.
Nej, det gör ni nog inte meeeen ändå.
Nu fick jag jätte ont i huvuvet.. suck. JUSTE!! Det är fredag den 13de AWESOME! Jag får typ alltid tur fredag den 13de. Men jag fattar inte varför fredag den 13de har blivit så stort..? det är en dag.. som händer några gånger på året.. med nummer 13.. makes no sense.
Men nu ska jag dra och göra det sista och sedan dra in till akuten, woopwopp.
Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0