eftersom att...

Eftersom att jag inte bloggar längre, som ni säkert märkt, haha.. Så tänkte jag informera er om hur ni på andra sätt kan följa mig.
Jag accepterar inte alla på facebook så därför är det inte jätte stor idé att lägga till mig där, men ni kan alltid prenumerera :)
Senså har jag en tumblr som jag uppdaterar oftast flera gånger om dagen, men där är det nästan inga privata bilder som är mina, utan mest bilder jag gillar och som jag har lust att lägga upp :)
Sen har jag ju instagram som alla andra, den uppdaterar jag väldigt ofta också och där är det mer, ego bilder eller bilder om min vardag osvosv.
så där kan ni ju följa mig om ni vill fortsätta följa mig på något sätt c:
-
Facebook: Tintin Larsson (klicka på texten för att komma till min facebook)
Tumblr: Thlm98 (Klicka på texten för att komma till min tumblr)
Instagram: Thlm98


Tog lite bilder för några dagar sedan och det här är resultatet :)

Kommentarer
Postat av: N a t t a

tjoho! :)
Nu har jag börjat med veckans utmaning på bloggen,hade varit grymt om du kollade in på:
http://nepe.blogg.se/2012/june/veckans-utmaning.html

tack i förväg.
vi hörs väl?
/Nathalie

2012-06-25 @ 15:43:29
URL: http://nepe.blogg.se
Postat av: Marika

Ska du sluta blogga helt? :( Din blogg är faktiskt väldigt bra, jag hittade den idag och tänkte fortsätta läsa den. Men så skrev du ju att du inte skulle blogga eller du kanske inte menar att du ska sluta helt? :) Kramis!

Svar: Hej! Jag bloggar på www.inflation.blogg.se nu istället!
None None

2012-10-03 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0